Enter your keyword

Servicii

Oferta EcoClean Solutions - Horeca
Oferta EcoClean Solutions - Horeca

Oferta EcoClean Solutions cuprinde, de la serviciile de bază de curățare / spălare a articolelor vestimentare și de lenjerie, călcătorie și finisare, până la servicii de curățare, spălare și călcare profesională pentru persoane juridice și horeca.

Printr-o abordare profesională, articolele textile vor primi cea mai bună îngrijire, prin intermediul a cinci nivele de expertiză: evaluarea, îndepartarea petelor înainte curățării, curățarea sau spălarea, călcarea, iar, în final, controlul calității.

În momentul în care articolele (vestimentare sau de uz casnic) vor ajunge la noi, stabilim ce fel de pete prezintă, după care, li se va aplica tratamentul corespunzător în funcție de evaluare, pentru a obține rezultate optime.

Având în vedere că procesul de curățare propriu-zis vizează țesătura per ansamblu, utilizarea agenților de curățare locali permite acționarea directă asupra petelor și îndepartarea lor înainte de spălare, utilizând o gamă de produse adaptate numeroaselor tipologii de pete, de culori sau țesături. Prin urmare, agenții de curătare folosiți în etapa prespălării ajută la optimizarea curățării și spălării articolelor.

În ceea ce privește evaluarea, atât compoziția materialului cât și ornamentele sau accesoriile, reprezintă elemente-cheie pentru selectarea tipului de tratament ce urmeaza a fi aplicat.

Grație metodelor specifice, precum și a echipamentelor profesionale care asigură calitate serviciului de călcare și finisare, fiecare articol va fi returnat in stare optimă, fără ca fibra să fie afectată.

Tehnicile de curățare sunt îmbunătățite constant, nu doar în ceea ce privește calitatea procesului, ci și condițiile de lucru ale echipei.

După ce articolele sunt călcate, se verifică minuțios calitatea spălării și curățării, precum și cea a călcării, în conformitate cu standardele optime.

În momentul în care clientul primește produsul, acesta va fi invitat să verifice calitatea serviciilor prestate, punându-se accent pe satisfacția / feedbackul acestuia.

Mulțumirea și satisfacția dumneavoastră sunt esența succesului nostru!